Subject: Palun infot
From: "Aleksei Gaidajenko" <[email-masked]>
To: "Heli Paluste"
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 11:53:43 +0200

Tere Heli,

Sain alloleva küsimuse koostööpartneritelt Tallinna Vanglast „Ma sattusin
lugema, et kuni 01.11.2024 saab patsient soovi korral pöörduda
tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjoni poole. Ega sa ei tea,
millised võimalused on alates 01.11.2024 patsiendil sõltumatu hinnangu
saamiseks seoses raviteenusega ja kuhu ning kelle poole peaks patsient
pöörduma?“ ning tahtsin leida vastus ametlikete kanalite kaudu ja panna
sotsiaalministeeriumi kodulehe linki, kuid ma ei leidnud vastuse
küsimusele. Kas oskad aidata, kuhu vangid saavad edaspidi pöörduma?

Aleksei Gaidajenko APN, MA, MSc

Juhatuse liige - õendusjuht|AS Lääne-Tallinna Keskhaigla

+372 53432504 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | www.keskhaigla.ee
<http://www.keskhaigla.ee/>

See e-kiri ja kõik manused võivad sisaldada konfidentsiaalset ja
privilegeeritud teavet. Kui te ei ole mõeldud saajaks, palun teavitage
saatjat viivitamatult tagastava e-kirjaga, kustutage see e-kiri ja
hävitage kõik koopiad. Selle teabe igasugune levitamine või kasutamine
kellegi muu kui kavandatud vastuvõtja poolt on volitamata ja võib olla
ebaseaduslik.

This e-mail and any attachment may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipients is unauthorized and may be illegal.